Jump to content

Regulament Staff

HIP

                                                      HMCTCP3.png

 

 

 

Super Moderatori :

 

  • Responsabilitatea moderatorului este una importantă, el fiind cel care asigură bunul mers al acestui FORUM pe secțiunea sau secțiunile care modereaza.
  • Moderarea are ca scop principal îndrumarea, sprijinirea, dezvoltarea și în cele din urmă sancționarea userilor ce nu respectă REGULAMENTUL FORUM-ului.
  • Încălcarea regulamentului poate duce la pierderea dreptului de moderare, avertisment sau suspendarea accesului pe forum. În funcție de gravitatea faptelor.
  • Sunteți obligați să închideți sau să mutati in Arhiva sau ștergeți topic-urile când acestea încalcă flagrant regulamentul.
  • Sunteți obligați să explicați clar și să argumentați motivul pentru care a fost închis/mutat un topic.
  • Sunteți obligați să acordați warn unui membru al forumului atunci când acesta nu respectă regulamentul.
  • Moderatorul care este inactiv timp de 2 săptămâni, fără să anuntț Staff-ul EVILZCS  își pierde dreptul la moderarea forumului.
  • De fiecare dată când acordați un warn unui user pentru ca înjură, face reclamă sau alte lucruri de acest gen, MODIFICAȚI POSTUL!!! Cenzurați-l.

 

  • Abaterile userilor / Adminilor vor fi sancționate după cum urmeaza : 
  • Dublu post : 3 puncte WARN
  • Înjurii : 3 puncte / maxim 10 puncte  WARN  (În funcție de gravitate)
  • Reclame : Interzicere Permanenta
  • Off-topic : 3 puncte  WARN 
  • La 10 puncte / warn-uri : se va suspenda contul 2 saptamani
  • Să mute orice post considerat  off-topic .
  • Să trimită PM userului care a primit warn explicând exact motivul.
  • Moderatorii trebuie să editeze toate posturile cu limbaj neadecvat , înlocuind textul cu numele userului respectiv și lăsand acel post sau topic, fără a șterge postul sau topicul în sine.
  • Nici un MODERATOR nu are dreptul de a trece peste decizia unui Administrator.
  • În caz că un membru a postat 2 cereri, aveți datoria de a șterge unul din ele. 
  • În caz că o cerere nu respectă modelul, aveți obligația de a lăsa REPLY ca membrul să modifice post-ul într-un interval de 6 h, dacă acesta nu o va face aveți datoria de a închide topicul. 
  • În caz că un membru greșește secțiunea unde a făcut cererea aveți datoria de a muta cererea în secțiunea respectivă cu un REPLY în care să anuntați această mutare. [ EX : Topic mutat Enache : Mutat de pe GO.EVILZCS.RO/CERERI  ADMIN  pe CS.EVILZCS.RO/CERERI ADMIN ] urmat de "Merge topic".
  • Fiecare ban dat pe forum trebuie să fie trecut la "Useri Banați" după modelul corespunzător.
  • ---Sancțiune : Pierderea Gradului.---

 

 

 

[ ATENȚIE ] Toți membrii  Staff-ului EVILZCS ROMÂNIA NU au voie să dețină grade pe alte comunități ! Sancțiune: REMOVE !!! Acest lucru e valabil pentru oricare membru care face parte din Staff-ul EVILZCS.  Admini / Designeri / Moderatori / Super Moderatori Co-Administratori /

 

 

Co-Administrator

  • Supravegherea Designerilor.
  • Supravegherea Moderatorilor în activitățile lor.
  • Supravegherea adminilor pentru bunul mers al server-ului. 
  • Supravegherea secțiunilor pe forum .
  • a Sanctiona Membri la Dublu post / limbaj Vulgar pe CHAT / SPAM pe CHAT .
  • a bana Membri ce fac Reclame pe CHAT / Topicuri / Membri ce au un limbaj Vulgar pe CHAT.
  • a Muta topicurile Membrilor  in caz ca au gresit sectiunea .
  • a Muta topicurile ne folositoare in sectiune ARHIVA  .
  • Obligația de a vizita cel puțin 1 h pe zi fiecare server.
  • Verificarea orelor adminilor lunar, iar în caz de inactivitate puteți să-l propuneți pentru  Remove / Downgrade.
  • Supravegherea totală a Forumului EVILZCS.
×